събота, 16 март 2013 г.

Пролетта дойде

Колкото и да не ви се вярва, заради смразяващото време тези дни, тя наистина е тук и съвсем скоро ще ни зарадва с безброй цветове и слънчеви лъчи, ще ни зареди с позитивна енергия и страхотно настроение. 
И в тази връзка искам да ви представя моето най- ново творение, свързано с последното ми занимание, което ме обсеби изцяло!

Бих искала да започна този блог именно с тази картичка, защото тя излъчва много позитивизъм . Правих я с огромно желание и вложих много усилия, тъй като това са първите ми опити в ембосинга и изобщо първата ми Pop-up картичка.Оказа се, че не е толкова просто, колкото изглежда- точно се зарадвах, че всичко е готово, когато се оказа, че картичката не може да се затваря и трябваше да се изрязва вътрешността наново.:( 
Но както се казва- човек се учи от грешките си. :) 
Повече за самата картичка: Използвала съм техниките топъл ембосинг на корицата с бяла пудра и вътре с прозрачна, където пеперудките са под формата на силуети в заден план, оцветяване с акварелни моливи на основните елементи, печатане с мастило мементо на задната корица. Във вътрешността използвах два вида пънчове и течни перли.






Всичко е замръзнало и заскрежено


Пролетта е тук!


Прехвърчащи пеперудки

Няма коментари:

Публикуване на коментар