вторник, 19 март 2013 г.

Интересни сгъвки и още нещо

За рождения ден на моя съпруг исках да му подаря нещо изработено от мен, затова реших да е картичка, която трябваше да е и семпла, и интересна. И тъй като той е почитател на нетрадиционното се спрях на многото скъвки и по-точно на napkin folding card, която ми се стори красива, а и лесна. От дизайнерските хартии се отказах, както и от всякакви декоративни елементи, за да концентрирам вниманието върху елемента- изненада, разкриващ се при разгъването на листа. И тъй като мъжът ми е зодия Риби, от най-хипнотизиращите ;), се спрях на също така хипнотизираща рибка, изработена с техниката Iris folding, в която се събират всички 4 цвята, използвани и разпръснати по картичката. Iris folding страшно ме впечатли, открих я в Pinterest и веднага реших, че ще я използвам. Изглежда сложно, но в действителност е изключително лесно и приятно, стига да следваш правилно схемата. За разлика от нея napkin folding малко ме затрудни, тъй като там трябва да си много точен в пропорциите и сгъвките. Наложи се да я изрежа наняколко пъти и да упражнявам сгъването, но важното беше, че крайният резултат се оказа задоволителен за мен, а за рожденикa изненадата беше много приятна и вълнуваща. :)






1 коментар:

  1. Софи, Софи, тази картичка само засилва впечатлението ми , че си добра.... много добра! Поздравления! силно ме впечатли рибката ;)

    ОтговорИзтриване