събота, 6 април 2013 г.

Клончета и цветове

Темата, която е избрала Вера в предизвикателството си при Hobby Challenges- "Клечки, пръчици и клончета", ме грабна веднага с това, че е различна и че би ми позволила да развихря на воля въображението си. Ето първата картичка, която измайсторих и за която използвах клонки, специално събирани от паркa до нас- гледах да събирам падналите след дъжда и да не късам дърветата :) и комбинирах с новата ми придобивка- дистрес мастилата, към които все повече започвам да се пристрастявам, така че се получи картина, наподобяваща гора.





5 коментара:

  1. Много е свежа! Прекрасна идея и изпълнение.

    ОтговорИзтриване
  2. Картичката ти е много нежна! Харесва ми прекрасната ти идея за съчетание на естествени материали и печати! Радвам се, че съм успяла да те заинтригувам с това малко странно предизвикателство!
    Поздрави: Вера :)

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е, Софи! <3 :)))) Съчетанието на цветовете, идеята с клонките като стилизирани дървета и цялостното изпълнение са прекрасни! Поздравления за креативността! <3 :))))

    ОтговорИзтриване
  4. Това не е картичка, а картина - прекрасна е!

    ОтговорИзтриване
  5. Много е жива! Страхотна! Браво.

    ОтговорИзтриване