неделя, 21 април 2013 г.

Мисля за теб... в зелено :)

Неведнъж съм споменавала, че iris folding ми е една от любимите техники- много ми напомня логическите задачи от времето на детството, а и винаги присъства елементът на изненадата, защото се работи от обратната страна на листа. И ето, че отново ме обзе вдъхновението да правя нещо в този стил и си помислих, след като видях предизвикатеството при Картичкофурии на Бисерка - Да се хванем за зелено - защо не пък в зелено?
Използвах 4 вида дизайнерски хартийки в жълто-зелено и зелено-синьо (ако трябва да съм най-точна ;) ), затова реших да се спра на по изчистена фигура- в случая квадрат. Ето я и нея:

Включвам я и в предизвикателството при Hobby Challenges на tangenta- Монохромно

1 коментар:

  1. Браво, Софи! <3 :)))) Супер ти се е получил айрис фолдинга! Много точно и прецизно е изпълнен! :) Шрифта на надписа много ми харесва! <3

    ОтговорИзтриване