вторник, 30 април 2013 г.

Преобразяване- мини скрин от Икеа

Тъй като скоро ще се местим, един ден реших да погледна в големия гардероб в коридора какво се е натрупало там в близките две години и го открих- малкия дървен скрин от Икеа, купуван може би преди около 5 години, в който се бяха наблъскали, оплели и изпокрили стари бижута, гердани, кибритчета, стотинки, неработещи запалки, вчупени ключодържатели и какво ли не още. Измъкнах го внимателно, понеже тежеше доста, решена да направя нещо с него и започнах да сортирам съдържанието, за което ми помогна и 2-годишният ми син , е поне за изпразването на чекмеджетата- нямате представа как му се радваше. :)) Бях гледала в проектите на сайта на Kaisercraft уникални скринчета, облепени и украсени и много се бях впечатлила. И ето че сега ми се предостави една възможност да опитам да направя нещо подобно. Набавих си хартиите, картонени елементи и металическа паста и се разрових за джунджурийки, които бих могла да използвам. За състарения вид използвах дистрес мастило pumice stone, с което минах първо самите ръбове на скринчето, след това и хартията. За декорацията използвах освен картонените елементи, хартиени цветя, различни видове копчета, включително и метални от мои стари дънки, филц, метален елемент за бижута, панделки, печати, мое старо скъсано синджирче за джобния часовник, цвете, което съм правила експериментално от полимерна глина и камъчета, събирани от бреговете на Бяло море. Може би се поувлякох, но съм довола от резултата. Получи се прекрасен нов дом за моите увеличаващи се  в последно време съкровища! :) Ще го включа към предизвикатеството на Мър-Мяу- Не-хартиени закачки.








6 коментара:

  1. Софи много добре си преобразила скрина.Харесаха ми многото елементи навсякъде по него и сега трябва да му отредиш едно по-добро местенце:).Да не го скриеш отново в гардероба:)

    ОтговорИзтриване
  2. Супер е скринчето! Много свежо и красиво!

    ОтговорИзтриване
  3. Леле, чудно е станало това скринче! И аз искам едно такова, не че знам къде ще го сложа, но толкова ми хареса как си го нправила, просто е прекрасно!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви, радвам се, че го харесвате! :) С голям мерак го правих..и аз не знам къде ще го сложа все още, но се надявам в новото жилище да си намери своето местенце, което със сигурност няма да е в гардероба :)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудно е станало това скринче. И аз вече искам такова, но засега се въздържам,че моят двегодишен (и половина син), няма да се задоволи само със съкровищата вътре. Умира да отваря и затваря "каджемджета" :)

    ОтговорИзтриване
  6. Софи, много е веселяшко... страхотни цветове, десени... всичко му е хубаво! Браво!

    ОтговорИзтриване