неделя, 21 април 2013 г.

Пърхащи мисли в зелено

И както бях на зелена вълна и съвсем наскоро си бях купила печати с водни кончета, които ще покажа какво могат в комбинация с дистреса в следващата ми публикация, а и случайно открих iris folding модел на водно конче- се хванах и измайсторих ето тази зелена картичка, наподобяваща по-скоро кадър от джунглите покрай река Амазонка ;). Рамкирах с печат в зелено и листенца и добавих тук-таме капчици роса. 
Включвам я и нея в картичкофурийското предизвикателство 164 на Бисерка- Да се хванем за зелено , както и в предизвикателството при Hobby Challenges на tangenta - Монохромно .




11 коментара:

  1. И тази е прекрасна! <3 Даже не знам коя от двете айрис повече ми харесва... :)))))
    Много ми харесва изчистеността, симетрията и "порядъка", които излъчват картичките ти! :)))) Аз не мога да ги постигна, все цари някакъв хаос... :D
    Успех в предизвикателствата! <3 :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, JIJI! Аз пък все се стремя да украсявам повече и повече, но все ми изглежда прекалено- от самосебе си става тази изчистеност и симетрия, така го чувствам, явно професионално изкривяване- нали в архитектурата все са ни учили на това :)

    ОтговорИзтриване
  3. Водното конче е изрязано супер прецизно!!!

    ОтговорИзтриване
  4. Много красива картичка - интелигентно семпла и прекрасно цветово съчетана.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Не е монохромна обаче, затова ще очаквам да се включиш отново ;)

      Изтриване
  5. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  6. Ее, жалко, нещо май съм се увлякла в цветовете...:) но няма проблем- ти преценяш и оценяш, ние се забавляваме ;)

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря за участието и с двете,може би първата ме грабна повече!Винаги харесвам собствените надписи!Поздрави!:))

    ОтговорИзтриване
  8. Много красива картичка от къде си закупуваш печатите?

    ОтговорИзтриване
  9. Много красива картичка от къде си закупуваш печатите?

    ОтговорИзтриване