събота, 6 април 2013 г.

Къща от кибритени клечки

Отдавна се чудя по какъв начин да използвам тъмните клечки от рекламна кутийка кибрит, които толкова ми харесват и ми е жал да употребя по стандартния начин и ето че се реших да ги използвам за картичка, след като Вера зададе своята тема  при Hobby Challenges- "Клечки, пръчици и клончета". Получи се сладка селска къщурка и самият стил много ми напомни, дори ми стана носталгично, на къщичките из Баварските Алпи, където често се разхождахме докато живяхме в Германия. Единствено ме е яд, че нямах да добавя висулчица под формата на типичния за там брецел, за да е идилията абсолютно завършена.;)


4 коментара:

  1. Разкошна е! Много ми харесва идеята, а димът от прежда е супер як!

    ОтговорИзтриване
  2. Виж за кибритени клечици не се бях сетила! :) Много добро хрумване! Много свежа картичка! Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство!
    Поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  3. Хаха страхотна идея! <3 Много сладка къщурка се е получила! :)))) А за висулка под формата на брецел, дори тук в Швайц не съм срещала... :D И без висулката, картичката ти е супер! :))) И на мен много ми допадна идеята с пушека от baker's twine! Браво! :)))) <3

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, радвам се че ви харесва! Honey_bunny виждала съм такива брецели висулки по Октоберфеста в Мюнхен, много са симпатични. Ако ми попаднат някъде пак, мисля да си взема. Други много любими техни висулки са ми еделвайсчетата. :)

    ОтговорИзтриване