сряда, 3 април 2013 г.

Dreaming of... - първи опити с дистрес мастилата

Вчера си купих две Distress мастила на Ranger с идеята най-накрая да изпробвам техниките, които отдавна гледам и разучавам и на които толкова много хора се възхищават. За съжаление все още не разполагам с гама от цветове и някои материали и съм работила малко с подръчни средства. Да речем за блясък използвах не перфектни перли, а едни мои перлени сенки за очи на прах, също и за разнасянето тампони за грим, така че не съм съвсем доволна от резултата. Но в общи линии след броени часове в експерименти се получи нещо красиво и интересно. 
Впечатлена съм от мастилата, с тях се чувстваш като истински художник, творящ шедьоври. Мисля, че успяха да ме спечелят и в бъдеще се надявам да публикувам повече картички, правени с тях.

Картичката Congratulations я включвам в предизвикателството на Tochica - Сватба като поздравителна картичка. Темата е интересна и сигурно скоро ще измайсторя още нещо в малко по-различен стил за ранообразие. :)





3 коментара:

  1. Добре ти се е получило, още повече като се има пред вид, че е за първи път. А ефектът на перлените сенки е уникален! Не си личи, че е с подръчни средства. Продължавай да опитваш, с времето ще се получава все по-добре. И аз все още експериментирам, но е толкова забавно:)

    ОтговорИзтриване
  2. Да, и аз се изненадах от ефекта им, те са прахообразни и много лесно се нанасят, но за съжаление имат недостатъка, че падат, не се запечатват в избражението. Сега си взех перлите на Рейнджър за тази цел. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Разкошни са и двете!!!:) А това със сенките и аз съм го пробвала-доста е забавно и бластящо ;):)Перфектно се е получило и с интересни ефекти,а втората с кръговете е просто великолепна-много ми харесва как печатът продължава в кръговете:)Бравооо!!!:)ххх

    ОтговорИзтриване