сряда, 10 април 2013 г.

Pink Doll & Flowers

Причината да направя тази картичка бе основно предизвикателството на Kalysto и най-вече желанието и любопитството ми дали ще се справя с така трудната за мен задача да съчетая оцветена картинка, 2 или повече дизайнерски хартии и най-малко 5 елемента за украса, имайки предвид колко ме влече все в посока изчистено и опростено. Избрах сладко момиченце с огромни очи и като от самосебе си тя се оцвети с руси къдрици и сини очи, облече в розово и заприлича досущ на кукла Барби ;).
Е, успях да покрия всичките изисквания по предизвикателството и като че останах доволна от резултата. Ще я включа и към The Crazy Challenge blog- Add a charm, заради симпатичната висулка, както и към Card Mania Challenges- Punches and/or Die Cuts, тъй като използвах 3 вида пънчове.




9 коментара:

  1. Много е сладкаааа! <3 :)))) Кукленското и бонбонено излъчване се допълва още повече от дантелената салфетка с която си обрамчила изображението! :))) Много ми харесва! <3 Справила си се чудесно! Браво! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Е, радвам се че трудната ми задача,не те е уплашила, защото е станало истинско бижу! Много ми харесаха пастелените цветове, които си избрала за картичката, а момиченцето страхотно се е "самооцветило". И моите момиченца сами си избират цветовете и напълно те разбирам :)Само ми се струва,че основата,не е най-подходящата за акварелно оцветяване за това са се получили леки резки на места.
    Голяма прегръдка от мен за бонбоненото участие в моето предизвикателство!
    Кали

    ОтговорИзтриване
  3. Много благодаря за положителните мнения и критиката, защото тя ми дава насока как да коригирам грешките сии накъде да вървя! :)
    Проблемът с резките места- и аз им се дразня, но се дължи май най-вече на това, че нямам нормален апликатор, а работя с едни тампони за грим, също и че още ръцете ми не са свикнали с работата с дистрес мастилата, но работя над тези неща. И да, права си- картонът не е най-подходящият :), малко си поекспериментирах...;)
    С удоволствие приемам още съвети! Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване
  4. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  5. Много нежна картичка се е получила. Благодаря ти, че ни я показа в Card Mania Challenges!

    ОтговорИзтриване
  6. Lovely card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване
  7. От мен специално за теб :)
    http://kalinasto.blogspot.com/2013/04/blog-post_16.html

    ОтговорИзтриване
  8. Ееее, не съм предполагала, че ще извадя късмет точно на случайно теглене, не ми се е случвало ;)) но изключително много се радвам, че ще притежавам една от твоите прекрасни картички и ще и се наслаждавам! Благодаря ти много!

    ОтговорИзтриване
  9. А сега съм тук за да ти благодаря от името на Card Mania Challenge за супер сладурското участие в нашето предизвикателство :)

    ОтговорИзтриване