четвъртък, 30 май 2013 г.

Ahoy there!

Наскоро се сдобих с новите дизайнерски хартии на Papermania, които страшно ми харесаха с веселия си летен дизайн и решена да ги приложа за направата на картичка за един много скъп за мен човек, толкова се увлякох по морската тема, че измасторих още три книгоразделителя, няколко ATC-та, така че се получи цяла малко колекция. Бих искала с нея да поздравя Светлето по случай 2-годишнината на нейния блог и да и пожелая много слънчево настроение и вдъхновение!







post signature

4 коментара:

  1. Ехееее, Софи, СТРАХОТНИ! <3 Направо ме пренесе на морето, с което тази година май-май ще се разминем...
    АТС-тата са ми абсолютен фаворит! Искам и аз! <3 Кажи ми, че си преди мен в Забавата на Ем! :D
    С какъв размер са картичките ти и по-конкретно тази? :)
    ХОХО

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Jiji,имаш едно от мен,пиши ми адреса си във Facebook.

      Изтриване
    2. Ехаааа!!!! :)))) Юпиии! :)))) Много, много се кефя, че ще си разменим АТС-та! :)))
      Софи, не мога да почвам разговори във ФБ, защото моята страничка там не е личен профил. Не можах да издиря и мейла ти тук в блога ти. Моля те, пиши ми във ФБ или на jiji.cards(at)gmail(dot)com :))))) Направо ми напиши и твоя адрес! :) <3

      Изтриване
  2. Страхотна свежа морска картичка, Софи ! Обожавам морето :) А тагчетата и АТС-тата са просто прекрасни ! Много се радвам , че се включи в моята игра :)

    ОтговорИзтриване