събота, 4 май 2013 г.

Shyvana /Gamer Birthday Card/

Признавам си, че картичката не ми беше от най-лесните, може би най-трудното беше да я започна, защото всички картинки от играта League of Legends, който намирах в интернет бяха художествени произведения с много светлосенки и тоналности и бях скептично настроена, че ще се справя с ограничения си набор от цветове акварелни моливи. За щастие съвсем наскоро си бях взела и червено, съвсем без причина, но ето че се наложи да го използвам. Избрах героинята Shyvana, защото тя е една от любимките на момчето, за което правих картичката и което е много запалено по самата игра. Малкото, което рабрах за нея е, че при битки се превръща в дракон, ето защо се спрях на тази гама цветове- трябваше да има нещо агресивно и огнено в цялото изображение, а същевременно и женствено- за целта е голямата заврънтулка печат в долния край на картинката. Shyvana я оцветих изцяло с акварелните моливи на Albrecht Dürer, a за фона използвах дистрес мастилата Wild Honey, Spiced Marmalade и Ripe Persimmon. Малко ме хвана яд, че все още нямам червен цвят, но затова използвах за фон дизайнерска хартия в червено. Декоративните елементи трябваше да са груби и изнамерих от металните ми мъниста за бижута две подходящи, които комбинирах с груб натурален канап. Е, оказа се не толкова непосилна и страшна задача колкото изглеждаше в началото. И най-важното е, че рожденикът остана доволен. ;)




post signature

1 коментар:

  1. Добре си се справила с трудната задачка:)Харесва ми
    ка си направила фона.Поздрави!

    ОтговорИзтриване