понеделник, 26 август 2013 г.

Винтидж, винтидж, винтидж

Обожавам винтидж стила, напоследък все повече и повече. И все повече залитам в посока опити за правене на такива картички, пликове, състаряване на предмети, кутии, преобразяване на скринове и какво ли още не, намерено по магазините, забравено в някой шкаф или изровено на някой битак. Надявам се напоследък и все повече да показвам такива мои творби, защото правенето им ми доставя истинско удоволствие- особено цапането с дистрес мастилата и мазането с акрилните боички.
И двете ми произведения, които показвам в този пост, не са правени специално за някое предизвикателство, но пък съвпаднаха с това при TokBobok по време и тема и много искам да покажа поне плика за пари там. Разбира се той е все още малко далеч от представите ми за картичка, извадена от бабиния скрин, но и целта ми не беше съвсем такава. По-скоро при правенето му си представях две прекрасни млади щури влюбени лица и се опитах да я направя хем малко закачлива, подходяща за тях, хем и не дотолкова сладникава. И ето резултата:



Ще пусна картичката и при Sami Stamps в предизвикателството им Anything goes!

А ето и скринчето- отново винтидж стилът ме обсеби. Всъщност виновна е една брошурка на Kaisercraft, която разглеждах преди много време и в която бяха сложени снимки на такива скринчета. Толкова се влюбих в тях, че сега чакам само възможността да се захвана с направата на още и още такива. Скринчето е от дърво, закупено от Икеа.За направата му съм използвала дизайнерска хартия, дистрес мастила и куп декоративни елементи.





6 коментара:

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Софи чудесни са и двете творения,а кутийката в този винтидж много ми харесва ,замислих се дали да не прескоча и аз да си взема една ...:)Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудни са и двете произведения. Скринчето и ва мен ми е фаворит, но и картичката е толкова нежна и съвсем винтидж. Браво.

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасни неща! Но скринчето просто ме грабна! :)

    ОтговорИзтриване
  5. Браво, Софи! И двете неща са страхотни, но и аз залитнах към скринчето. Прекрасно е! Пожелавам ти успех в предизвикателствата. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Beautiful Projects! The paper you used is stunning and your craftsmanship is stunning. So happy you entered into the Sami Stamps DT Call Challenge!

    ОтговорИзтриване