неделя, 25 август 2013 г.

CANDYTIME!

Здравейте ,

Изминаха повече от 2 месеца, в които бях позанемарила блогърското си участие и само ви следях, но пък поддържах форма с някоя- друга поръчка. Разбира се не е същото като да споделям тук своите виждания, творения и мисли с вас и да правя това, което ми е на сърце и ме прави истински щастлива, ето затова отново се завръщам и искам да отбележа това мое завръщане с вас с моята първа почерпка. Много съм развълнувана и нямам търпение да разглеждам красотите ви, които ще поставите в моето предизвикателство.

Какъв е поводът? Новото начало. Изобщо в живота. Или по-скоро новото начало на едно не дотолкова ново място за семейството ми- най-вече за мен и мъжа ми. След известно време колебание, дълго лутане и премисляне и 2 години на българска земя отново се завърнахме в Мюнхен. Този път обаче не като студенти или безгрижна двойка, прекарваща свободното си време по планински пътеки, хижи и екскурзии, а като семейство с дете и с куп отговорности. Синът ни прекара първите си 2 години в България, което беше добър старт за него, а ние получихме огромната помощ на бабите, която в известни дози е наистина страшно полезна и в момента това е нещото, което много ни липсва. Ние израстнахме и решихме кое би било най-доброто за нас и детето. Обичаме България, българския роден език, хубавото време, вкусната храна, обичаме родителите, всичко свързано с нас и със спомените от детството ни.
Обичаме Мюнхен, красивите езера и замъци наоколо, близоста на приказните Алпи, баварската кухня и традиции, уникалните спомени с приятелите ни, спокойствието и сигурността. Това е то съдбата на емигранта, живял дълго зад граница- в един момент понятието мой дом е вече толкова неопределено и се чувстваш толкова раздвоен, че единственото, което ти остава е да търсиш само себе си. Но нека не се впускам в подробности и размишления, разбира се всяко толкова важно решение си е строго индивидуално...

И ето ни отново тук на немска земя сред немска реч, стари добри приятели и нови възможности. И разбира се в нов дом. С лично мое ново кътче за майсторене, скромно, но подредено и напълно в готовност за предизвикателства.


Оттук и темата- Нов Дом, по която нямам търпение да видя вашите творения.
Имате 3 седмици до 15.09, след което ще определя картичката, която най-много ме е впечатлила и ще получи своята награда- комплект винтидж дизайнерско блокче, печат и декоративни елементи, лично от мен в седмицата преди 21.09, когато ще съм си в родния Пловдив.


Очаквам картичките ви!

Поздрави,
София

P.S. Разбира се нямам нищо против, ако някой реши да ми прати творението си. Пишете ми, за да ви дам пощенски адрес. :)

17 коментара:

  1. Много хубаво си наредила своето кътчето!С удоволствие ще се включа в твоето CANDY:)Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Софи, надявам се да сте намерили вашето местенце :) Радвам се на хубавото предизвикателство и ще се включа с удоволствие...А твоето кътче е разкошно :))))))) Поздрави

    ОтговорИзтриване
  3. Ех, Софи, прекрасно местенце. Нека ти е честито и вдъхновението да е винаги с теб. И аз мечтая някога да си имам свое кътче :))))... Ще направя всичко възможно, за да се включа при теб :). Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Много уютно местенце и си направила. Нека вдъхновението е винаги с теб, където и да си по света. Гуш

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесно местенце за хобито си си подредила!

    ОтговорИзтриване
  6. Честит ви нов дом! Пожелавам ви много уют, щастие и радост! И още един поздрав от мен, надявам се да ви хареса, макар че може би е и малко тъжен, но пък специален за всички емигранти:

    КОГАТО ЧУЖДАТА ЗЕМЯ ТЕ ПРИЮТИ

    Когато чуждата земя те приюти
    и ти даде това, което родната не иска,
    къде ще бъдеш по-щастлива ти -
    във новата, или във старата родина?
    Когато слънцето изгрява, и край теб
    е всичко толкова красиво и спокойно,
    ще идват мислите ти във объркан ред
    и да направиш избор ще е невъзможно.
    Когато се завръщаш у дома,
    във оня дом, където детството ти мина,
    ще търсиш в спомените таз земя,
    където и тревите те познаваха.
    Но само бурените избуяли там
    и задушили крехката тревица
    ще бъдат господарите, а ти
    ще бъдеш гостенката от чужбина...
    Ще бързаш да се върнеш - там, далеч
    където чуждата сега те иска,
    и в своето завръщане ще разбереш,
    че щастието е където се почувстваш истинска.

    Райна Недялковa

    ОтговорИзтриване
  7. Честит нов дом! Бъдете много щастливи! /Чудесно местенце само за теб :)!/
    Дано да имам възможност да се включа с картичка по темата!

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря много за пожеланията, момичета! Мария Ганчева, много ме трогна, мисля, че много точно са описани чувствата ни.

    ОтговорИзтриване
  9. Много хубаво и подредено местенце! Където са любимите хора - там е домът ти! :) Много хубаво предизвикателство! Пожелавам ви здраве и любов!

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесно уютно и вдъхновяващо кътче за творене! Софи, желая ви много здраве и късмет и щастливи дни, където и да се намирате. Истинският дом е там, където е сърцето ти и където ти е приятно да се завръщаш.

    ОтговорИзтриване
  11. Нека новата ви къща стане бързо ваш дом! Където е любовта, там е и домът. Другото са подробности. Бъдете много щастливи и вдъхновени. А аз дори вече знам какво ще направя:-). Каня се от два месеца и вече е крайно време да запретна ръкавите на потника си:-)

    ОтговорИзтриване
  12. Софи , кътчето ти за майсторене е прекрасно :) Пожелавам ти да сътвориш много прекрасни картички и вдъхновението да не те напуска :)

    ОтговорИзтриване
  13. Честит нов дом! :)))
    Късно видях предизвикателството и няма как да успея навреме да направя картичка, но ще е готова да отпътува към теб, когато си в Пловдив :). Ще чакам да ми изпратиш адрес.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Удължих времето с още 3 дни за тези,които решат да се включват в последния момент. :)

      Изтриване
    2. Супер! В този вече ще се вместя :).

      Изтриване
  14. Хванах последния вагон, не мога да повярвам! Софи, благодаря, че удължи времето за такива тутки като мен :) очаквам да дадеш едно адресче в БГ (нали скоро ще си идвате?). tonya.blagoeva@gmail.com

    ОтговорИзтриване
  15. Благодаря ви, момичета! До довечера обещавам да пиша кой ми е фаворит, макар да ми се струва много тежка и отговорна задача в момента да избера само една картичка, но няма как, в игрите за съжаление е така...

    ОтговорИзтриване