събота, 28 септември 2013 г.

Summer memories

Със сигурност всеки е изпитвал носталгия по онези незабравими моменти, прекарани на някое красиво място по време на лятото в компанията на приятни любими хора.  И тази картичка е вдъхновена точно от тези чувства, породени от спомените, от картините, мелодиите, запечатани в съзнанието, безбройните направени кадри и останалите от там сувенири за спомен. Реших да избера стила на 50те, след като попаднах на едно блокче на Papermania- Happy Days точно с такива хартии и нямах търпение да ги използвам. 
Снимките, илюстрациите от онова време винаги са ми действали малко носталгично затова и избрах тази реклама на бански костюми- приповдигнатото настроение, което създава тя, ме грабна от раз. Капачката разбира се нямаше как да не я вкарам в композицията и още като я видях в публикацията на Miss Emerald си помислих, че задължително трябва да пробвам да изработя.



Предизвикателства:

http://cardmaniachallenges.blogspot.de/2013/09/cmc-30-cute-as-button-use-at-least-1.html 

http://zabavlqtelstvo.blogspot.de/2013/09/blog-post.html

http://tokbobok.blogspot.de/2013/09/tbc-4-indian-summer-and-freebie-time.html

5 коментара:

  1. Софи, картичката е чудесен подарък за всеки приятел. Знам , че ще бъде високо оценена!

    ОтговорИзтриване
  2. Много емоционална картичка, стана ми весело и на мен и ми се дощя да съм на морето. Уви, тази година му се насладих два пъти и съм много щастлива, но колкото повече, толкова повече :) А капачката ми е любим акцент отдавна и все не се престрашавам да пробвам и аз.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тони, няма нищо страшно в изработването на капачката, даже много лесно и бързо става, пробвай. Аз вече където мина все за капачки се оглеждам, че си ги събирам за акценти. :)

      Изтриване
    2. Чудесна е! благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania! Успех!

      Изтриване