понеделник, 30 септември 2013 г.

Welcome to Grandma's House/ Бабината къща

И отново се впускам в спомени  за лятото, но този път от моето детство, когато всяка ваканция прекарвах с брат ми и братовчедка ми при баба, в нейната къща с големия двор. И винаги, когато си мисля за това време, в съзнанието ми изплува не само образът на нейната къща, а една съвкупност от моменти и емоции, отделни картини и впечатления- дворът с големите кайсиеви дървета, по които се катерехме, градината със зеленчуците, която баба ми неуморно поддържаше и поливаше, безройните цветя в цветовете на дъгата, скитащите котки през двора, на които тайно подхвърлях остатъците от обяда, къкрещият казан с буркани компот или мармалад и още, и още... Опитах се да пресъздам част от тези моменти в картичка. Използвах страхотните хартии на Dovecraft - Boho Chic и за втори път изпробвах шевнаха ми машина, вчупих игла, изкривих шевове, разшивах...е, следващият опит ще е по-добър надявам се ...Ta ето в крайна сметка резултатът. :)



Предизвикателства:

http://cardsaddicted.blogspot.de/2013/09/186.html

http://zabavlqtelstvo.blogspot.de/2013/09/blog-post.html

http://tokbobok.blogspot.de/2013/09/tbc-4-indian-summer-and-freebie-time.html

http://cardmaniachallenges.blogspot.de/2013/09/cmc-30-cute-as-button-use-at-least-1.html

6 коментара:

  1. Софи, просто страхотно нежно излъчване си създала с тези пастелни цветове! <3 Много, много ми харесва и концепцията, и изпълнението! :))) Картинките са супер сладки!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. много се радвам, че ти харесва, картинките и на мен са ми любими, само дето тази с децата малко ме поизмъчи, не знам защо така това оцветяване не ми се получава точно на нея, принтирах я 3 пъти... нещо има в дървото, което не ми пасва...може би трябва да си взема още зелени цветове или и аз да пиша на дядо Коледа за Copic маркери ;))

      Изтриване
  2. Браво! Невероятно весела и свежа картичка. Бурканите са страхотна хрумка - точно за бабината тема :))) Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Софи чудесна весела картичка.Разбира се най-логичното място за игра в бабината къща е високо на дървото.:)))А цветятя,като от градинката на баба!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна картичка Софи! Много свежарска и нежна и с такива чудесни елементи( като бурканите например)

    ОтговорИзтриване
  5. Прелестна е картичката ти. А как ме върна в спомените ми от бабината ми къща...напоследък с носталгия си спомням за тази къща, където сме отраснали като малки всяко лято. Как се катерех по голямата кайсия, по ореха и по черешите. Благодаря ти за спомените, които ми върна!

    ОтговорИзтриване