неделя, 8 декември 2013 г.

A Christmas Gift

Напоследък все повече залитам в посока опростени картички, без картинки, в изчистения скандинавски стил или романтичния шаби шик. Винаги са ми харесвали тези стилове, но съм се ограничавала до момента единствено с техниката декупаж, която ми е една от любимите. Мисля, че при картичките се започна най-вече от тагчетата, които поготвих за размяната на Ем и при които използвах така любимите ми картонени елементи.
В картичката, която ви показвам тук, заложих на силните думи под формата на красиво коледно пожелание и се опитах да придам чувството за снежна бяла зимна приказка, използвайки нежните хартии на Dovecraft Silent Night и ограничавайки се само в три цвята - бяло, малко сиво и тук-таме бледо розово в цветята. Ще я включа именно поради това в предизвикателството на Бисерка при Картичкофурии Бяла Магия.
И тъй като Мър-Мяу също ме предизвикаха с интересна тема Който пее зло не мисли или картичка по песен, мисля, че бих вмъкнала някъде в този пост прекрасната музика от албума на Sarah McLachlan - Winter, чийто мек мистичен глас на фона на джазови елементи в коледните песни, е изключително красива и нежна комбинация.
Включвам я при Токбобок, при които този месец всичко е позволено.
Както и в кендито на Роси и и изпращам най-добри пожелания за красивите поводи, които празнува.





 




7 коментара:

  1. Чудна приказна бяла магия, успокояваща музика за ушите и сутрешното ми кафенце -Благодаря ти Софи!Зареди ме с много позитивна енергия за целият ден.Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна картичка, Софи! Браво! Всичко е изпипано до най-малкият детайл. Една разказана приказка. Благодарим, че уважи нашият празник. Пожелаваме ти късмет!

    Целувки!
    Роси и Боян :)

    ОтговорИзтриване
  3. Софи, страхотна е картичка, истинска магия в бяло, сътворена от вълшебни ръце. Много ми харесва, до последния снежно бял детайл в нея. Респект :)

    ОтговорИзтриване
  4. Еха, чудна бяла приказка! Браво, Софи. За мен най-голямото майсторство на монохромните картички е именно бялата. Твоята е прелестна!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за милите думи, момичета!

    ОтговорИзтриване
  6. Моята тайна градина,в бяло....Благодаря!!!!Прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  7. Много е приказна Софи! Страшно е изчистена и разкошна!

    ОтговорИзтриване