събота, 7 декември 2013 г.

Коледно бинго

След като успях да се сдобия с 3 от страхотните печатчета на любимите ми A Day For Daisies, получени като награда в тяхно предизвикателство, дълго мислих какво да измайсторя с тях и стояха принтирани на бюрото ми. Мина определено време и реших да започна картичка със симпатичните малки коледни елфчета, сложих малко дизайнерска хартия и я заших. И дотам- подхванаха ме пак другите ангажименти, а картичката си стоя започната на бюрото ми. И ето че попаднах на предизвикателството на Ем- Коледно бинго, което я спаси от затрупване от материали и забрава. :)) Много ми хареса темата, не че не съм попадала и преди на тема бинго, но все съм се чудила какво точно се прави...


И така, комбинирах възможно най-много елементи, въпреки че не това беше условието, но така се получи в последствие. И ето я моята комбинация, на която залагам:
коледни играчки на фона- коледен надпис-елхово клонче!
Отделно си имам панделка под формата на винтидж връзка и няколко скрити мини еленчета, елхички и снежинки в играчките от фона (много печеливша се оказва май тази дизайнерска хартия ;)), както и червените коледни топчета, за името на които не се сещам...


Благодаря на Ем за интересното предизвикателство и за това, че ми помогна да довърша картичката! :)

Включвам я и тук:

http://cardmaniachallenges.blogspot.de/2013/12/cmc-35-fantasy.html
http://tokbobok.blogspot.de/2013/12/tbc-7-anything-goes.html




2 коментара:

  1. Чудна се е получила. Много сладки елфчета и прекрасна бинго картичка!

    ОтговорИзтриване
  2. Много е готина, Софи! Браво за прекрасното съчетаване на елементите! :) А хартиите наистина са прекрасни и съм много щастлива, че ги сподели с мен! <3 :)))) Успех в предизвикателствата!

    ОтговорИзтриване