събота, 22 февруари 2014 г.

Морско мечтание

Здравейте,

отдавна не съм се включвала в блогер, но ето че намерих хубав повод да споделя една картичка и да си призная условието на поръчителката за картичка за новородено момченце на морска тема в началото малко ме затрудни, но след любуване на незнайно колко морски кадри в интернет, разглеждайки за пореден път колекцията ми от камъчета и мидички и малко медитация, ето какво се получи:



Искам да използвам възможността да се включа с нея в изключително интересната тема при Картичкофурии на JIJI- "Светът е нюню и вдъхновение дебне отвсякъде". Вдъхновението е наистина навсякъде около нас- било то в буркана с мидички или в гардероба на детето.
Може би ви е нужен само един поглед през прозореца или просто да затворите очи и да си представите нещо красиво...
'' топъл летен следобед, безкрайна морска ивица от ситен тъмен пясък, посипана с най-голямото разнообразие от малки мидички, охлювчета и камъчета, което морето е спосособно да сътвори. Красиво морско синьо, простиращо се докъдето ни погледа стига и сливащо се с чистото небе. По водата блещукат цяла палитра от цветни кристалчета, които залязващото слънце създава със своите последни за деня си лъчи. Простор, тишина и божествена красота. Искам да поседнете на изсъхналото дърво до пясъка и да се насладите на пейзажа. Нищо чудно, че казват, че животът се е зародил във водата и че тя самата е част от всички нас...''

Трудно ми е да намеря подходящата снимка, нека бъде само тази- останалото ще го оставя на въображението ви. :)

4 коментара:

  1. Софи картичката ти е невероятна!Представянето и -уникално!Браво!Поръчителката на картичката няма как да не остане доволна защото е....УАУУУУУУУУУУУУ.:))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Диди! :) Наистина тя беше много впечатлена, дори каза, че с нежелание ще я подари. :)

      Изтриване
  2. Софи, след този прекрасен разказ, картината беше толкова реална, че ми се прииска да докосна пяната на вълните. :) Направо нямаше нужда от снимка! <3 :D Прекрасна е картичката, аз ти казах. :) Като се сетя как се стресна в първия момент от заръката на поръчителката, много се радвам, че намери толкова силно вдъхновение. Проектът се е получил невероятно! Цветовете са ми сред любимите цветови комбинации! <3 Благодаря ти, че се включи в първото ми КФП! <3

    ОтговорИзтриване
  3. Чудесна е, Софи. Много нежна и мила, а разказът ти е направо пренасящ във времето и пространството. Браво.

    ОтговорИзтриване