петък, 14 март 2014 г.

От нищо нещо

здравейте!
Отново имам удоволствието да предизвиквам при Картичкофурии и този път реших да е с малко по-различна тема, която кръстих ''От нищо нещо'', именно защото трябва да използвате стари позабравени материали или предмети от тези около вас, които може би сте събирали с цел да майсторите с тях, а може би сте на път да изхвърлите... Ние бяхме скоро на детски рожден ден- май напоследък най-вече това са посещаваните партита от нас и разбираемо, та на масата на възрастните понасъбрах известно количество от черупките на шамфътъка с идеята да направя нещо с тях- виждала съм и бижута, и декорация за дома, и какво ли не.  
И ето какво сътворих




Няма да скрия, че цветята в картичката не са моя идея, но тези които видях, не бяха на картичка, а декорация за дома.
Предвид, че черупките са грубички, имах за цел да постигна по-битов стил с винтидж нотки. Хартиите, които използвах, са  на My Mind's Eye- остатъци от други картички, които си събирам, понеже ме е жал да изхвърля, но досега не съм им намирала приложение. Черупките лепях иначе с течния силикон под формата на ветрило върху хартиено кръгче.
Това от мен. Очаквам вашите творения с нетърпение!
post signature

3 коментара:

  1. Леле, Софи страхотна картичка! Представям си как си си стояла и си си похапвала шам фъстък и събирайки черупките си си казала " Я какво хубаво цветенце може да стане". ;) Много оригинално!

    ОтговорИзтриване
  2. Ей, Софи, разби ме с това предизвикателство! Много е добро, но е истинско предизвикателство за мен... :) Не рециклирам много в картичките си, но ще се опитам да се включа. ;) Виж от Кат очаквай поне 3 картички - там тя е в стихията си. :)
    Шамфъстъчените цветчета ме очароваха. <3 :) Браво!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотна тема, Софи!!! Но сроковете на предизвикателствата при Картичкофуриите са толкова кратки, че не успях да се включа, а имах чудесна идея и материали....Нищо ще се надявам и при вас във вълшебствата да я пуснете! :)

    ОтговорИзтриване