събота, 22 март 2014 г.

И Аз Мога

здравейте!

Този месец при Хартиени вълшебства предизвикателството ще е по-различно, защото ще имаме възможността да се обединим за една обща благородна кауза в помощ на децата, болни от аутизъм.  Със средствата, събрани от картичките и проектите ни ние можем да подкрепим фондация ''И аз мога'' (icantoo.eu), която се занимава с проблемите на децата със специални нужди и помага за тяхното интегриране, като създава социални инициативи и културни събития през цялата година. Това, което е нужно да направим е картичка или хартиен проект с деца и задължително да сложим надпис "В подкрепа на  i can too.eu" или "for i can too.eu" някъде на нея. Мотото на фондацията е:
“Всеки МОЖЕ да промени света към по-добро......с това, което МОЖЕ най-добре!”, което и аз лично реших да използвам в моята картичка.




Избрах печатче на Jellypark Friends, което отдавна се криеше оцветено сред изрезките и листовете хартия и чакаше своя ред. Печатчето е три приятелчета, които са отдадени на своята игра и са на път да открият нови и непознати брегове. Какво по красиво и трогателно от щастливите деца и едно приятелство, което може би ще остане завинаги!

2 коментара:

  1. This is such a darling card! Love the design, papers, and colors you chose! :^)
    Hugs, Penny

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна се е получила, Софи! <3 Много ми харесва как си съчетала цветовете и украсата на картишока. А хартиите са ми любими точно от твои картички и АТС-та. <3 :) Много ми харесва!

    ОтговорИзтриване