сряда, 19 март 2014 г.

Blue Mermaid

здравейте!

Както съм я подкарала напоследък на морска тема, днес се отбивам да ви споделя още една такава картичка. Правих я за JIJI и нейната блогогодинка и когато прочетох, че условието и е да използваме фентъзи герои, веднага се сетих за Aurora Wings и приказните им печати, нямаше как да не използвам някой от моите придобивки за предизвикателството. 



Избрах русалка и по-точно тяхната Blue Mermaid, защото нещо ме привлече в самото изображение, обединяващо от една страна хипнотизиращата красота на русалките като митични морски същества и загадъчността на непознатото, криещо се в дългите и нокти на хищник, които ме накараха да изтръпна, представяйки си кадри от филми на ужасите. ;))
Но JIJI да знаеш, че в това няма нищо лично, просто печатът е много по-различен, затова се спрях на него. :)


Да си призная дълго се колебах докато започна с акварелните моливи, защото оцветяването на толкова детайлен печат бе нещо съвсем ново за мен. Опитах смесване на няколко цвята, подобно на акварели, добавих малко лъскави акценти в очите и косите.
Използвах естествени клончета, които преди време бях намерила на един битак в кутия с коледни играчки, мини камъчета и мидички от специално събираните ми за картички от Гърция, мъниста. Хартиите са на My Mind's Eye.

Ще включа картичката и тук:

Aurora Wings- Anything goes
Card Mania Challenges- Something New
CreativeCardCrew- Charms 



8 коментара:

  1. Приказна се е получила, Софи. Както оцветяването с моливите, така и чудесният ти дизайн впечатляват. Прекрасна и много фина работа. Браво :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, моренцето, Софиииии! <3 Невероятна е тази русалка! Нямаше да успея да се досетя какво фентъзи същество си ми избрала, дори след като ми подсказа, че не е дракон. :P Прекрасна картина си сътворила и много нежно и красиво си я оцветила. :) Наистина супер детайлен печат и определено не знам дали аз бих се справила с оцветяването му с акварелни моливи. Ти си се справила перфектно! И украсата е много красива и ефектна. <3 Браво! :))) Благодаря ти, че се включи при мен!

    ОтговорИзтриване
  3. Fabulous colors and beautiful embellishments, Sophie! Thanks for joining our first challenge at Aurora Wings. xxD

    ОтговорИзтриване
  4. Sophie, this is so gorgeous! I love your sense of color and all the beautiful embellishments on this card. Thank you for joining Aurora Wings challenge. Best of luck to you! Mitzi

    ОтговорИзтриване
  5. Adorable card. I love colouring and embellishments. Thanks for joining us at Creative Card Crew Challenge this time. Good Luck - Joanna DT.

    ОтговорИзтриване
  6. Браво, Софи! Страхотна е, наистина излъчва някаква мистика, но в никакъв случай не е страшна. Много ми харесва как си я оцветила, точно все едно е под вода...цветовете са някак размити и омекотени от водата. Изобщооо,картичката ти успя да ме пренесе на морското дъно и с визията на русалката ти, и с всичко останали елементи. Избрала си и страхотна висулка, все едно на дъното има срязана котва.
    Благодаря ти за участието в нашето предизвикателство в Creative Card Crew. Ще те очакваме отново
    Гуш Ади DT

    ОтговорИзтриване
  7. This is great. Thanks for joining us at CCC xx Jan

    ОтговорИзтриване
  8. Stunning card! Beautiful coloring, and I love all of your nautical embellishments.
    Thanks for joining us at Aurora Wings.

    ОтговорИзтриване