неделя, 16 март 2014 г.

It's party time! * Моята първа блогогодинка *

Знаете ли какво установих току що, поглеждайки първия ми пост?! 
Знаех, че този ден е някъде в края на март, но какъв късмет, че реших да хвърля поглед точно днес- на 16.03.2013 аз публикувах тук първата си картичка! Така че точно днес моят блог става на цяла една годинка!!!




Като се замисля, се питам- само една година ли измина?! Имам чувството, че съм сред вас и ви познавам от цяла вечност, което разбира се означава, че през цялото това време съм се чувствала уютно в блогопространството и ми е било изключително приятно във вашата компания!
Радвам се, че срещнах тук толкова сродни души, талантливи момичета и страхотни хора!
Научих много и най-важното е, че желанието ми да се занимавам с това страхотно хоби, не отминава и  ще продължавам да ви заливам с моите творения, стига разбира се свободното време да го позволява.

Та в тази връзка разбира се няма как да пропусна да почерпя.
Наградите ще са две, а ето условията да станете част от моето празненство:

1.Станете последовател на блога ми 
2.Харесайте страничката ми във фейсбук 
https://www.facebook.com/SophiesCreativeBox
3.Оставете коментар под този пост
4.Сложете свой проект тук, който не е нужно да има връзка с темата, но който смятате, че е подходящ за случая :) Имате право на до 3 участия.
А тези, които имат желание да ми го изпратят, нека ми пишат на sofia.arnaudova@gmail.com, за да им споделя точен адрес.

Един от проектите ще спечели ваучер за наше крафт магазинче на стойност 15лв. или ваучер за сайт за дигитални печати на същата стойност във валута.
Един от коментиралите ще спечели подготвено от мен комплектче с различни красоти за творене.

Още веднъж благодаря ви, че ме приехте сред вас и правите дните ми още по-усмихнати и красиви!

24 коментара:

  1. Честит БлогоРожден Ден, мила Софи! Пожелавам ти много усмивки, много креативни идеи и творческо вдъхновение. За мен винаги е изключително приятно да нандиквам тук. Успех!

    Целувки,
    Зара

    ОтговорИзтриване
  2. Честита Блогогодинка :) Желая ти много вдъхновение и прекрасни проекти :)

    ОтговорИзтриване
  3. Софи , честита блого-годинка ! Пожелавам ти още много вдъхновения за да правиш и да ни радваш с твоите прекрасни и нежни картички !

    ОтговорИзтриване
  4. Честита Блогогодишнина, Софи! Желая ти много красоти да сътвориш и в бъдеще и нека Вдъхновението да е все така с теб!
    Поздрави и усмивки от мен, Кали

    ОтговорИзтриване
  5. Честита блогогодинка, Софи! <3 Желая ти вдъхновението винаги да е твой верен приятел. ;) Много се кефя, че празнуваме заедно. :))))
    А най-странното, детенце талантливо, е, че и за мен си тук от цяла вечност. Не е тайна, че си една от най-близките ми и най-любими картичкофурийки. Много харесвам това, което правиш, и като знам как обичаш да разнообразяваш и търсиш предизвикателства, само се надявам картичкоправенето скоро да не ти омръзне. ;) <3 Keep up the good work!
    Ще се включа при теб непременно! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Честита блогогодинка , Софи! Имам чувството, че е много повече от годинка. За толкова кратко време колко много красоти успя да сътвориш само! <3 Много творчески вдъхновения ти желая от все сърце и занапред!
    Гуш,
    Ина

    ОтговорИзтриване
  7. Честита блогогодинка, Софи! Желая ти и занапред да си толкова креативна и заредена с интересни идеи. Нека вдъхновението не те напуска, защото е ужасно приятно човек да надниква при теб :)

    ОтговорИзтриване
  8. Честита блогогодинка :) С пожелание за много вдъхновение.

    ОтговорИзтриване
  9. Честита блогогодинка и от мен!Бъди много вдъхновена и продължавай да ни радваш с творенията си! :)

    ОтговорИзтриване
  10. Честита блогогодинка ,Софи ! Пожелавам ти нестихващо творческо вдъхновение за да продължаваш все така в същият дух да ни радваш с твоите красоти :)

    ОтговорИзтриване
  11. Честита блогогодинка и от мен, Софи! Много се радвам, че успяхме да се видим на живо. Пожелавам ти здраве, късмет и нестихващо вдъхновение! Целувки, маме! :*

    ОтговорИзтриване
  12. Честито, Софи! Първата годинка е толкова сладка и така бързо минава, че не остава време да й се насладиш, но следващите ще бдат още по-хубави и по-осмислени за теб. Нека са още много.
    Гуш
    Ади

    ОтговорИзтриване
  13. Честито и от мен! Все така да минават годинките(в картичкоправене и неусетно), много забавление и вдъхновение.

    ОтговорИзтриване
  14. Честито и от мен, Софи! Бъди здрава и вдъхновена. Много усмивки ти желая.

    ОтговорИзтриване
  15. Честита първа годинка! Пожелавам ти да продължаваш все така напред, да имаш още повече свободно време и вдъхновение, за да правиш това, което ти е на сърце! =)

    ОтговорИзтриване
  16. Честита Първа Блогогодинка, Софи! Първата годинка е най- сладка! Пожелавам ти предимно здраве, защото така ще можеш да реализираш всички свои бъдещи проекти! Успех и много вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  17. Честито Софи!Желая ти да си все така пълна с творчески идеи и вдъхновение за да ни вдъхновяваш и обогатяваш както през тази така бързо отлетяла година !Силна прегръдка от мен:)

    ОтговорИзтриване
  18. Честит Блог Рожден Ден Софи! Пожелавам ти много радост, здраве и усмивки! Винаги с огромно удоволствие се отбивам при теб и намирам освен красота и много ведрост , свежест и положителни емоции в твоите проекти! Бъди все така слънчева и прекрасна!

    ОтговорИзтриване
  19. Честито, Софи! Пожелавам ти много, много здраве, радост и усмивки! Прегръдки...

    ОтговорИзтриване
  20. Честита първа блогодинка!Желая ти нестихващо вдъхновение,свободно време да твориш и да ни радваш с твоите красоти!

    ОтговорИзтриване
  21. Честита блогодишнинка, Софи! Бъди все така нежна и вдъхновяваща в прекрасните си творения и създай още безброй красоти, на които да се радваме от сърце :)ххх

    ОтговорИзтриване
  22. Честит Рожден ден, Софи! Пожелавам ти безброй идеи и много време за любимото хоби, за да можеш да ги реализираш!

    ОтговорИзтриване
  23. Честита блогогодинка;) Много вдъхновение и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  24. Честита блогогодинка и от мен! Желая ти много вдъхновение и настроение и всяка следваща година да минава неусетно :)

    ОтговорИзтриване