сряда, 16 април 2014 г.

Кой спечели от почерпката...

Здравейте приятели!

Дойде време да споделя кои са късметлиите от почерпката за блогогодинката ми. Много много благодаря на включилите се с картички и пожелания, почувствах се много поласкана от вашето внимание.
Но имаше един проект, който направо ме накара да загубя ума и дума и се радвах като малко дете, когато го получих, да не говорим, че се сдърпахме с Вальо кой да си поиграе с него. Ето за кого говоря:



Благодаря много на JIJI за интересната нестандартна картичка, толкова изпипана в детайл и със страхотно оцветяване както винаги. Благодаря за това, че ми я изпрати, зарадва ме наживо с толкова красота и я остави като спомен от това малко мое си празненство! Ти получаваш от мен ваучер на стойност 15лв. от БГ крафт магазинче (може да се възползваш докато съм си още на родна земя ;) ), или ваучер на същата стойност във валута от сайт за дигитални печати. Пиши ми кой от двата варианта предпочиташ.

Поздравленията и коментарите бяха точно 24 на брой. Благодаря на момичетата за милите думи!
Ето и в какъв ред вкарах в рандома участващите.

1. Zara P.
2. Стела Карапеткова
3. Svetla *
4. KalySto
5. honey_bunny
6. Art With Heart
7. tancheto
8. Alanaa
9. Цветелина Борисова 
10. Vania J-K
11. Rosica Katreva
12. Hristovica
13. Toni
14. Боряна Йорданова
15. Dess V
16. krechi
17. bejko
18. Maria Gancheva
19. Maria
20. Ирина Кирякова
21. Being shMe
22. Stefka Kostova
23. Creations 
24. Katya Kovacheva        


А ето и кой излезе късметлията


  Честито на Ирина Кирякова! Нека ми пише на sofia.arnaudova@gmail.com или във фейсбук, за да се уточним как да и изпратя наградката.

На всички останали до скоро отново в блогърското пространство, бъдете вдъхновени и
Весел Великден!

Sophie

1 коментар:

  1. Страхотна новина.Благодаря от сърце!Честито и на JIJI,картичката е много хубава!

    ОтговорИзтриване