понеделник, 4 август 2014 г.

Замръзналото кралство на Мони

Здравейте,

отдавна не съм писала в блога ми, но това не е защото съм се отдала на други занимания и бебешки приготовления. Макар че остава по-малко от месец до раждането на бебчето ни, не съм спряла и за миг да правя картички за сватби и детски рожденни дни, да изпълнявам поръчки и да експериментирам с нови проекти и идеи.

И днес искам да ви покажа какво подготвих за рождения ден на дъщеричката на едни наши много близки приятели, която е голям фен на Замръзналото кралство и двете принцеси Елза и Ана.
Това може да се нарече са първите ми опити да оформя тематично и изработя изцяло декорацията за детски рожден ден- включваща дигитална покана за гостите, банер за рождения ден, украса за мъфините, няколко хартиени помпона и разбира се картичка към подаръка.

Но нека започна с поздравителната картичка, в която включих основните цветове от филмчето - синьо и розово, разбира се лицата на двете принцеси, опитах да я замразя с помощта на изкуствен сняг, добавих няколко снежинки с бляскаво лепило и заскрежени цветя.


За банера използвах същите цветове дизайнерска хартия и го рязах изцяло на ръка заедно с буквите, които оцветих с дистрес мастило. От двата края добавих картинки с главните герои, оцветени с акварелни моливи.




А ето и мъфините, приготвени от нейната майка и украсени от мен


Ще включа картичката тук 








 



1 коментар:

  1. Много сладка картичка!И цялото оформление ти се е получило много добре!Рожденничката ще е била във възторг.

    ОтговорИзтриване