вторник, 19 август 2014 г.

Ще се омъжа в ... туристическа екипировка- пътешествие до далечни непознати земи

здравейте!

Нека ви представя над каква поръчка работих последните дни- нещо нестандартно, нещо сватбено с джобче за пари, нещо за пътешественици,  бежаво, златно, бордо като хубаво испанско вино. Това бяха желанията.
Какво може да пасне на пътешествениците, което да не е стандартната картичка или плик за пари? За същата сватба, но за друга позната вече бях направила по-интересна картичка с много сгъвки, по-конкретно т.нар. безкрайна картичка, и поръчката този път беше да е нещо още по-впечатляващо от нея- разбира се всеки иска да е нещо повече от другия и да се отличи с интересен подарък... но аз изпаднах леко в креативна дупка, имайки предвид колко старание и работа вложих в създаването на безкрайната картичка...
Момичето си поръча портмоне, което много ми помогна и насочи и в началото идеята беше да направя съвсем нормално портмоне, като чуденката беше за модела- мъжко или дамско, дори намерих и туториалите- за което благодаря на всички, които ми помогнаха с идеи от групата във фейсбук. В крайна сметка от дума на дума решихме да е портмоне за пътуване- с джобчета за карти, паспорт, билет и пари, а пожеланието трябваше да се напише на задната страна на билета. 
 За съжаление туториал за такова портмоне не намерих. Самата аз имам също такова, което донякъде ме вдъхнови, но вътрешността и начина на изработка я взех ето от тази снимка, като закопчаването го добавих по моя идея.



Разбира се оказа се трудно да имитирам всеки един шев върху пластовете хартия, да не говорим, че вчупих една игла, но в крайна сметка постигнах добър резултат, след което се заех да работя по декорацията.


 Едното нещо, което ме затрудни разбира се беше билета, защото исках да го напасна на случая, но и всички примери, които откривах, бяха за покани, което е разбираемо, имайки предвид, че на билетите стоят дати, имена и подобни данни. В крайна сметка импровизирах и се получи горе-долу добре. Пожеланието реших да го сложа на отделен лист Travel Notes, не както си беше поръчало момичето отзад на билета- пак не правя това, което ми се казва, но обикновено, като е някоя клиентка, даваща ми свобода, се възползвам. ;) Другото, което трябваше непременно да го има, беше компаса на корицата. Е, това да намеря компас се оказа истинско предизвикателство и в този момент толкова ми залипсваха родните магазинчета с фигурките от бирен картон...  следващия път обезателно ще се снабдя с добро количество от тях. В крайна сметка решението ми беше да го нарисувам, като за целта си взех флумастер за топъл ембосинг и пудра старо злато. Не знам дали всички флумастери са толкова зле, но явно мастилото на моя изобщо не струваше, тъй като пудрата полепна повече наоколо отколкото върху него. Резултатът поне за мен беше отчайващ, но се успокоявах, че все пак в един винтидж проект може да има и поизтъркани части от компас и се надявах, че стрелките, които оцветих пак с ембосинг пудрата (този път обаче мастилото е на Versa Mark), ще отвлекат малко погледа.



Travel Notes, паспортът (който е само корица) и малкото тагче, както и хартията тип карта, с която е облечено портмонето са от колекцията на Docrafts All Aboard, вътрешността на портмонето облепих с хартии на Basic Grey- Clippings, които имат по-винтидж вид. Картинката с двете пиленца върху багажа нямаше как да не я изпозлвам, толкова ми хареса. Тя е на All Dressed Up Stamps.

И така - документи, карти, билети, пари- най- важното от багажа го приготвихме. Остава да потеглим на най-вълнуващото пътешествие, изпълнено с красиви моменти и емоции- семейният живот!

Ще покажа и това творение в предизвикателството на Шми при Картичкофурии. След като с предното си участие я пренесох някъде из Азия, този път я каня да попътува малко по Света с мен из непознати земи. 
А след това ще се отправя към Хавай на още една екзотична сватба със свежи цветове, хибискуси и слънце. Очаквайте подробности скоро.


До нови срещи, Sophie

3 коментара:

  1. Уау! Страшно ми хареса. Прекрасно и много много оригинално и различно, Софи. Хареса ми да търся всяко малко послание, което си скрила в тази ръчно сторена разкошна подкана към най-великото приключение. Браво и благодаря за новото включване :)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно ти се е получило!Целият този труд напълно си е заслужавал.Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Много находчиво и добре изпипано! Прекрасен подарък!
    Сигурна съм, че младоженците ще го помнят с години и ще им и напомня за техните сватбени пътешествия.
    Напълно заслужено си спечелила от предизвикателството!

    ОтговорИзтриване