четвъртък, 18 септември 2014 г.

Спортен свят

Здравейте,

минавам набързо в свободните минутки покрай всички домашни задължения (за тях ще ви разкажа подобро по-нататък ;) ), за да ви покажа една картичка, която май се оказа и най-набързо направената в последно време от мен. Темата- 35ти мъжки рожден ден, а рожденикът- фен на плуването, колоезденето, ските- изобщо трябваше да се пренеса в един спортен мъжки свят. Подходяща картинка за оцветяване така и не открих, а май дори и не исках да слагам. Изрязах елементи от хартиите на Bo Bunny, дизайнерските хартии  за фон са на Basic Grey. И в крайна сметка се получи една много свежа спортна картичка. Надявам се получателят да си я хареса.




Предизвикателства:

Тokbobok-Мasculine

2 коментара:

  1. Прекрасна е, Софи, много, много свежа! :) Набързо направена, но хич не ѝ личи - пипната до последното изрязано елементче върху нея. Накара ме да се замисля колко мързелива съм станала с тези шаблони... :) Много ми харесва! <3

    ОтговорИзтриване
  2. Наистина е много свежа, Софи. Много ми харесва!!! Браво. Чудесно си се справила със задачката.

    ОтговорИзтриване