четвъртък, 23 октомври 2014 г.

Autumn Wedding

Привет!
Eто ме отново и днес с още един мой нестандартен проект-комплект, правен по поръчка. ;)
Явно съм магнит за странните поръчки и нормални сватбени картички това лято сигурно от 10 направих само 1.
Не че в това, което съм изработила тук, има нещо толкова необикновено, но пътят докато стигна до визията за този комплект не беше съвсем лесен.
Преди няколко дни ми се обади колежка да поръча от нейно име и това на още няколко човека картичка с място за пари към подарък за сватба на младоженци-архитекти. До тук нищо необичайно. Искаха да е акцентирано върху оранжевия цвят и да е много изчистена. 
Пожелах да направят снимка на подаръка, все пак трябваше да я напасна на него. 
Подаръкът се оказаха 3 броя картини, рисувани от наш познат-художник и бяха много, ама много нестандартни и абстрактни. Ще си позволя да ви покажа снимката (дано ако някой от тях я види, не се разсърди), защото тя дава по-добра представа за концепта ми.



И тъй като аз не съм добра в clean and simple стила, а и нали все пак е сватба, реших да направя един ето такъв миш-маш, вземайки елементи от картините и опаковката, която беше от крафт картон и същевременно влагайки и нещо мое си.




Предложението ми да направя много изчистена картичка, но да заложа на интересната сгъвка като napkin fold card, се прие от поръчителката много добре и тъй като в последствие се оказа, че няма да слагат една или две банкноти вътре, а ще събират от всеки намясто парички, реших да направя
за тази цел едно семпло пликче с по-нестандартно затваряне с връв. Нямаше как да не добавя цветя- все пак трябваше по нещо да личи, че е празник. Получи се интересно комплектче, но по-важното, че всички останаха доволни.

Показвам го тук:

cardmaniachallenges- buttons

3 коментара:

  1. Ей, Софи, ти вярно ги привличаш такива само поръчки! Доста абстрактни картини, не си падам особено по този вид изкуство. Картичката ти обаче, определено заслужава овации. Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Леле, Софи, страхотно комплектче, само че един въпрос, пък може и да прозвуча тъпо - това ли е картината на 1 снимка, защото ако е това... или аз съм много зле с изкуството или те по - добре да си съберат повече парички хората. я, ти направи едно по - голямо пликче, за всеки случай. целувки!

    ОтговорИзтриване
  3. Hallo Sophie,
    das ist ja ein tolles Werk! Was für eine außergewöhnliche Form! Wir freuen uns schon dich bei Fairytale Challenge als unsere Gasdesigner dabei zu haben Sophie. Ich bräuchte dafür aber deine Emailadresse. Kannst du sie mit auf Fairytale Challenge über das Kontaktformular zukommen lassen?
    Liebe Grüße
    Bianca

    ОтговорИзтриване