петък, 3 октомври 2014 г.

Дневникът на Алекс /играта/

Септември беше труден и емоционален месец за нас, но същевременно и беляза едно ново красиво начало в нашия живот- малката Александра. И тъй като в последно време набрах известна скорост в картичкоправенето и нестандартните проекти, няма как току-така да спра най-малкото да мисля за творене, а вече и месец след раждането направо си ме сърбят ръцете да започна нещо, при това нещо съвсем ново.
Идеята я имам отдавна. Появи се с Арт журнала, който пусна Снежи и в който за мое огромно съжаление не успях да се включа заради множеството поръчки и ангажименти през месеца на сватбите август. Толкова ми хареса идеята със страничките и събирането им в дневник, че реших непременно да си направя и аз, отново разбира се с ваша помощ.
Колебаех се кога и как да започна и ето, че моментът дойде, след като миналата седмица в Лидл пуснаха тефтери тип Молескин на страхотни цени и аз веднага грабнах цели 3 бройки, единият от които розов за нея, а останалите за някой друг момент на вдъхновение.
И така розовият вече стои разопакован на моето бюро и чака да бъде запълнен от нас с красиви колажи, шарени хартийки и сладурски илюстрации. Темата не е задължително да е бебешка в розово, важното е да е в свежи цветове и да носи хубави, позитивни емоции. Форматът е две странички А5, т.е. лист А4, прегънат в средата на две половинки. Техниките и материалите са абсолютно по ваш избор, няма да ви задължавам да е mixed media, може да направите просто по-голяма и семпла картичка, използвайки дигитални печати, дизайнерски хартии и всичко, което харесвате. Единственото условие е да не слагате обемни елементи, за да може дневникът да се затваря. Друго изискване е и да ми изпратите страничките, за да мога да ги залепя, но на кой адрес ще може да го направите, това ще се разбера допълнително с всеки от вас лично. Нека готовите ми пишат във фейсбук или на sofia.arnaudova@gmail.com. 

Разбира се като има повод, а освен това скоро бях и рожденичка, няма как да се размина с почерпката. Един от вас, избран на случаен принцип, ще получи накрая нещичко от Stampin' Up предназначено от мен за него.

И тъй като аз с вдъхновението не съм готова все още, слагам примери, които намерих в интернет и които много ми допаднаха като послание и изпълнение.

Краят на играта ще обявя в течение на времето, когато се съберат достатъчно участници.




Желая ви творческо вдъхновение и ще очаквам с огромно нетърпение вашите странички! 

Sophie 







7 коментара:

  1. Софи, от мен имаш най-позитивните мисли, които ще изпратя към Германия в пакет заедно с картичката, която направих за Алекс. :) Играта, която си ни спретнала обаче е огромно предизвикателство за мен и не знам дали ще се справя. Обещавам да го премисля отново. <3 А на всички, които се включат - успех и много вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз ти изпращам много положителни мисли, Софи! Със сигурност ще се включа със страничка. Не, заради играта, а защото почувствах историята ти много лична, макар и при мен с по-различен край... Сигурна съм, че ще се съберат прекрасни странички за малкото слънчице <3

    ОтговорИзтриване
  3. Как да не се включа, Софи? За теб и прекрасната Александра - да расте здрава и спокойна, слънчева и усмихната. Ще ти пиша в FB да се разберем. Прегръщам ви, Биляна

    ОтговорИзтриване
  4. И аз ще се включа. При Снежи пропуснах, сега ще наваксам :-)

    ОтговорИзтриване
  5. Аз Софи не бих пропуснала в никакъв случай.Картичка също съм приготвила и чакам да се видим.Поздрави от нас за всички ви!

    ОтговорИзтриване
  6. ооохххооо тук съм и аз. Хем поводът е прекрасен - Александа, хем стилът ми е много присърце, а се разрешава и любимият ми розов цвят.... Благодаря ти, че ми даваш повод да се развихря и да пратя пожеланията си в цвят и картинки за бебочка.

    ОтговорИзтриване
  7. Аз искам да предам нататък, защото много добро се събра при мен и не е честно да го задържа всичкото... Мила Софи и сладка Алекс, вече си написахме, но отново ви изпращам сега мислено, а по-натам и в цветове много много обич и слънчеви усмивки. Включвам се и аз. Целувки и до скоро :)ххх

    ОтговорИзтриване