сряда, 22 октомври 2014 г.

Valley of Darkness

Здравейте,

показвам ви последната картичка, която измайсторих за новото предизвикателство при Хартиени вълшебства - Дарк, в което ще ви очакваме да участвате с вашите тъмни, мистични, готически и зловещи хартиени проекти. 


Печатът е на A Day for Daisies - зловещите гарвани, които трябваше непременно да използвам и които са и моят втори опит в оцветяването с копиците. Всъщност идеята за картичката ми беше съвсем различна от това, което се получи- искаше ми се нещо по монохромно, по-готическо, но се оказа, че всички хартии в черно, които имам, са все с едно винтидж звучене- леко състрарени, жълтеникави, а и явно готическото не ми е особено на сърце, след като не ми идва отвътре. Опитах се да не си налагам да правя нещо насила, да не се влияя от чужди изпълнения, а просто да пресъздам това, което си представям: дива пустош, грозно грачещи прелитащи гарвани, кръв и вчупено огледало с издраскан с нокти надпис (винаги съм мислела, че в огледалата има нещо мистериозно)- бррррр, зловещо нали?! 
Хартиите са на BasicGrey, рамката на огледалото е шаблон на Sizzix от последната поръчка (благодаря на Ем), изрязан от дизайнерска хартия и дистреснат с gathered twigs, а надписът е минат с Ranger- Rock candy. Изобщо много пестеливо подходих в декорацията именно, за да не отвличам вниманието, а то да е насочено и към задния план и основно към голямото вчупено огледало.

Ще в покажа картичката и тук:

A Day for Daisies- Anything Halloween 
The Paper Shelter- Halloween 
Aurora Wings Challenges- All gored Up 





5 коментара:

  1. Ей, Софи, направо си мастър с копиците вече! ;) Много ми харесва как си оцветила черепа - моят учител по рисуване в училище ме насърчаваше да използвам нестандартни цветове, когато правя светлосенки. Тук леко жълтеникавия отенък на черепа много ми хареса! Както и целия замисъл на картичката и всеки малък детайл. :) Браво! Появявай се по-често, липсват ми красотите, които твориш.

    ОтговорИзтриване
  2. Софи, чудесна мрачна картичка си сътворила. Много добре ти се е получила. Огледалото е супер, както и оцветяването. Браво.

    ОтговорИзтриване
  3. Love your spooky Halloween card!!
    Thanks for playing along with us at TPS and good luck in the draw!
    xxAngela

    ОтговорИзтриване
  4. Great Halloween Card. I love all the textures you have going on.

    Thanks for playing with The Paper Shelter this week.

    Happy Crafting
    Sam

    ОтговорИзтриване
  5. What a great card.
    Thanks for joining us at the Paper Shelter.
    Hugs, Marianne

    ОтговорИзтриване