понеделник, 24 ноември 2014 г.

Винтидж Коледа / Vintage Christmas

Здравейте!

Наминавам набързо да покажа какво измайсторих днес за играта на Ани- Make a card със страхотните материали, изпратени ми от Зара, за които страшно и благодаря. Толкова се бях въхновила и разработила, че забравих да ги снимам, затова ще си позволя да вмъкна снимката от Ем, която тя наскоро публикува в групата във фейсбук...


Нямаше как да избягам от винтидж стила, всички материали просто го подсказваха.
Единственото мое, което съм вмъкнала тук са бежавата хартия на задния фон, както вече съм казвала- завещана от свекърва ми, която я е пазила цели 30 години в шкафа за някой ентусиаст като мен. :) както и тънката бежава връв. Страшно харесах релефните хартии, интересните копчета тип големи брадс и красивите силуети на елените. Изобщо всичко си пасна супер и вече обмислям втората картичка, която да изработя с остатъка от материалите.
Но бързам да ви покажа сега тази заради предизвикателството на Bearkis при Картичкофурии, което свършва след броени минути. Използвах точно нейния скеч тук и тъй като знам, че тя много обича този стил, нямаше как да не и я покажа.



Бъдете вдъхновени и усмихнати!
Sophie

3 коментара:

  1. Браво Софи.Страхотно се е получило!С нетърпение очаквам и втората картичка.Гуш-гуш

    ОтговорИзтриване
  2. Разбира се, имам силно влечение към този стил, Софи, но и към всичко, което правиш ти :)!!!Благодаря за бързото включване и красивото творение, настройвам се на коледна вълна!

    ОтговорИзтриване
  3. Софи, прекрасна е станала картичката и прекрасно си интерпретирала скеча на Биси. Чакаме следващата.

    ОтговорИзтриване