петък, 14 ноември 2014 г.

Винтидж вечен календар/ Vintage Würfel-Kalender


Hallo allerseits!
Hiermit möchte ich euch mein erstes Projekt für Fairy Tale zeige. Das Thema diesmal ist Uhren und Kalendar und ihr habt noch eine Woche Zeit um mit euren Kreationen daran teilzunehmen.
Ich wollte etwas machen, das ein bisschen anders als üblich ist. Ich habe den Würfel Kalender ausgewählt und den in Vintage Look ausgearbeitet, weil der eigentlich für meinen Mann als Geschenk gedacht ist. Er ist Maschinenba- Ingenier und deswegen habe ich auch ein Paar Zahnräder benutzt, die ich mit Metalikpaste abgedeck habe. Der Kalender besteht aus zwei Teilen- die untere ist eine Schublade, in der die Karten mit den Monaten sind, die obere ist der egentliche Kalender. Das Prinzip vom Würfel Kalender besteht darin die Würfel nach Datum zu drehen, und die Monatskarten zu wächseln. Die Designerpapiere sind von Basic Grey.

Здравейте!
С този пост искам да ви представя първия ми проект за Fairy Tale и тяхното предизвикателство Календари и часовници, до края на което остава само седмица. 
Исках да направя нещо различно, затова се спрях на т. нар. Вечен календар. В моя случай го направих от две части- долната състояща се от чекмедже, в което се намират картончетата с месеците и горната-календарът. Принципът е на въртене на кубчетата според датата и смяна на картончетата с месеците.
Стилът избрах да е винтидж, защото календарът е предназначен за мъж- в случая моят, който по професия е машинен инженер- от там и идеята да добавя зъбните колеца. Тях минах с металик паста месинг. Хартиите, които използвах, са на Basic Grey.



Challenges:

Мър-Мяу- Новини

3 коментара:

  1. Страхотна идея и много издържан дизайн. Пожелавам ти да спечелиш! Така или иначе твоят е най-добрият и най-хубавият и най-стилният и най най. Имаш моят глас.

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасен, мъжки, и интересен се е получил календара. Стискам палци и аз, Софи.

    ОтговорИзтриване
  3. Das ist ein wundervoller Kalender Sophie! Die kleine Lade finde ich besonders nützlich. Liebe Grüße, Bianca

    ОтговорИзтриване