вторник, 8 септември 2015 г.

Арт Журнал по бебешки

Мнооого отдавна не съм писала, направо е срамота от моя страна...но не съм бездействала. През ръцете ми минаха много проекти редом със задачите покрай децата вкъщи, а снимките все още се крият по папките и чакат да бъдат обработени, аз пък чакам да ми се освободи малко време, за да седна концентрирано, да се отпусна и да попиша на воля тук...
Не че задачките са свършили вече и затова съм тук- напротив, имам много нови планове, но какво се случва покрай мен ще разберете с течение на времето..

***
Искам да ви поканя отново и от личния ми блог да се включите в предизвикателството при Микс Медия Картишоци: Бебешки му работи, което решихме да е специално за Джиджи и нейното новородено бебче Емо. Страничките от това предизвикателство ще ги събира Кат, след което ще отпътуват към Джиджи като подарък от нас за нея и бебето.

Ето моето вдъхновение. 



Идеята, която стои зад тази страничка е как майката прави всичко в името на любовта към детето- тя е и бавачка, и готвачка, и учител, и приятел...Ежедневните задачи не я плашат и товарят, тя изпълнява с лекота работа, която биха я свършили нормално 20. Опитах се да пресъздам целия този хаос, но същевременно не исках да претрупвам картината и накрая се получи един ''подреден хаос''. ;)
Използвах за основа гесо, след което оцветих с джелатос в синьо -зелената гама. Печатите са на Стампин ъп, които оцветих с копик маркери. В основата използвах/ вградих и пънча мозайка на Стампин ъп, който е от стария им каталог и съвсем до скоро беше в намаленията. Лакирак с декупажен лак и междудругото съм много доволна от този тип лакиране, защото не ми се е случило до сега да ми залепнат страници. Отново опитах да пиша на ръка- трудна работа, която изисква упражнение. Интересното беше, че буквите ги писах с перманенетен писец и чак на другия ден се хванах да лакирам и въпреки това ми се поразмазаха тук-таме. Облачетата са правени от структурна паста със стенсил за еднократна употреба (т.е. хартия ;), изрязан от мен с помощта на щанци-облаци. Стенсилът с точките е на Тим Холц и в случая ми пасна, защото с подредеността на точките някак ми напомня или на подметка от обувка, или на част от дреха...Опитах и да постигна ефекта на слънчевите петна с техниката Bokeh, но май сбърках бялото мастило и ще трябва да се сдобия с ново перманентно, че това при лакирането се изтри...Затова и няма да ви говоря сега за техниката, макар че е много интересна и лесна, а ще я изпробвам отново и тогаваще споделя опит. ;)

Ами това е в общи линии. Ще очакваме Вашите проекти с нетърпение.

Поздрави, Софи


Няма коментари:

Публикуване на коментар